Wednesday

Look inside - beautiful Nordic style

Some photos and stills of the home of Katerina Dima, blogger at OnlyDecoLove

The interior of this Norwegian blogger who grew up in sunny Athens in Greece where she studied Architecture, is a real example for the Nordic style and I have to say, her home is beautiful, very inspiring and most of all peacefull. 
Though I could not apply the Nordic style in my home (it must be some psychological predetermined mess in my head) I really love it. Its' sense of minimalism is so very inviting, I'm sure it brings real ease to those who live in it.

Quelques photos et images de stylisme de la maison de Katerina Dima, blogueur à OnlyDecoLove.
 
L'intérieur de cette blogueuse norvégienne qui a grandi sous le soleil d'Athènes en Grèce, où elle a étudié l'architecture, est un vrai
exemple du style nordique et je dois dire que, C'est un intérieur réellement beau, très inspirant et surtout très calme.
Même si ce serait difficile d'appliquer le style nordique chez moi (ça doit être un désordre psychologique prédéterminé dans ma tête) j'aime vraiment beaucoup. Le côté minimalisme de ce style est si accueillant, je suis sûr qu'il apporte un vrai sens de calme à ceux qui y vivent.









Photos & style: Katerina Dima
her/son Facebook
her/son Instagram
 

No comments: